Samovrednovanje odgojno-obrazovnog rada u bosanskohercegovačkim medresama

NaslovSamovrednovanje odgojno-obrazovnog rada u bosanskohercegovačkim medresama (Bosnian)
Godina izdanja2017
IzdavačIlum d.o.o. i Centar za napredne studije
FormatA5
UvezTvrdi
Broj stranica240
KontaktEmail: office@cns.ba, telefon: 033716042
Autor(i)

Dina Sijamhodžić-Nadarević je u svom djelu ponudila probrane teorijske odrednice samovrednovanja kao strategije unapređivanja kvaliteta odgojno-obrazovnog rada. One se izložene empirijskoj provjeri čime je ideja samovrednovanja aktualizirana. Vrijednost ovog djela dolazi iz činjenice što je ono nastajalo i provjeravano teorijski i empirijski. Za očekivati je da će knjiga potaknuti raspravu o važnosti uvođenja prakse, kako kontinuiranog tako i sistematskog samovrednovanja, ne samo u medresama nego i u drugim školama radi stalnog unapređivanja kvaliteta odgoja i obrazovanja. Ovo je ozbiljna provokativna studija koja pokreće pedagoški duh ka kritičkoj razini. Rezultati istraživanja nude informacije i činjenice koje će biti od koristi ne samo medresama nego će pomoći i drugim školama u procesu uvođenja prakse samovrednovanja. Ovo je cjelovito pregledna studija koja je informativna i u kojoj je iznijeto niz pitanja i problema s kojima se moramo suočiti i za koje moramo tražiti rješenja. Ona je svojevrsni poziv stručnoj, školskoj, akademskoj i društvenoj javnosti da daju svoj doprinos uvođenju prakse samovrednovanja u naš školski sistem.

Izvod iz recenzije dr. Muje Slatine

Djelo Samovrednovanje odgojno-obrazovnog rada u bosanskohercegovačkim medresama autorice Dine Sijamhodžić-Nadarević je prvijenac koji teorijski razmatra pitanje samovrednovanja, ali ga propituje i u praksi kroz empirijsko istraživanje u odgojno-obrazovnim institucijama Islamske zajednice u Bosni i Hercegovini. Ovo je prvo stručno istraživanje koje ima za cilj analizirati stanje i aktivnosti u obrazovanju, kao jednoj od najvažnijih sfera djelovanja Islamske zajednice u Bosni i Hercegovini. Zbog toga je ovaj rad višestruko i nemjerljivo značajan. Prikupljeni podaci su vjerodostojno pokazali sliku objektivnog stanja kvaliteta odgojno-obrazovnog rada u medresama koja bi trebala pomoći odgovornima u medresama da permanentno vrše analizu odgojno-obrazovnog procesa i u skladu s time uočavaju prednosti i nedostatke, na temelju kojih će razrađivati razvojne planove škola, određivati strategiju daljnjeg djelovanja, kako bi, između ostalog, bili što atraktivniji i privlačniji za svršenike osnovnih škola. Ovo djelo je značajno i za cijeli obrazovni sistem u okviru Islamske zajednice kako bi postao konkurentniji i kvalitetniji za osposobljavanje kadra čija se zadaća neće iscrpljivati samo u afirmiranju vjerskog života, nego da se preko takvog stručnog i nadasve moralnog kadra utječe na izgradnju zdravog, moralnog i prosperitetnog društva.

Izvod iz recenzije dr. Zuhdije Hasanovića